Mitt lov är slut - back to business

Slutade jobba klockan tre och sprang direkt hem för att kasta mig över läxböckerna. Hade så bråttom att jag, nu när jag tänker efter, glömde att hälsa på Frida i restaurangen som jag lovade. Får gå dit sen! ♥ Och ja, som rubriken säger är mitt lov redan slut kan man säga. Har så snuskigt mycket läxor och prov när jag kommer tillbaka på tisdag att jag inte kommer ha tid till att göra något annat. Geografiprov, matteläxa, svenskaläxa, psykologiredovisning, historiaredovisning och spanskaläxa. Jag tror det var allt. Att vi inte går hela veckan och skall hinna med allt detta gör mig ännu mer nervös. Satt till och med och läste på lunchrasten innan, och den är ändå bara 30 minuter lång...
Nu ska jag hoppa in i duschen (Bokstavligt talat. Känner mig rätt ofräsch efter ett 7 timmars långt arbetspass) och sedan dyka ner i böckerna. Vi hörs igen när jag fått lite gjort, ha det bra sålänge! ♥


TVÅ BILDER.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Mamma vann nyss världshistoriens största påskägg fyllt med en massa choklad och andra synder.

Resultatet av gårdagens skrubbning med tvättsvamp - små sår som svider. Ser ut som om jag blivit anfallen av en förbannad katt.


Kommentera här: