Hemma i Sverige igen

Möttes av mamma, pappa och min underbara älskling på flygplatsen igår kväll. Resan hem gick bra och det känns faktiskt rätt skönt att vara hemma, trots att jag inte skulle haft något emot att stanna ytterligare ett par dagar! Håller på att fixa med alla (närmare 1000) bilder och jag hoppas att jag kan ge er en bildbomb innan dagen är slut. Nu ska jag strax åka till affären med Evelina och inhandla lite smått och gott tills ikväll då vi ska ha återträff med gamla klassen från 6an. Vi hade ju en för ett tag sen och alla var så nöjda och glada så vi bestämde oss för att ha en till nu innan skolan och vardagen drar igång igen :) Hoppas på fint väder och en trevlig kväll!
Bild från förra återträffen
1 Anonym:

skriven

Kan du inte berätta vad allt kostade osv med resan? :D

Kommentera här: