SHOPPING - London

Ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga bildkvalitén och skillnaden i ljus, men Linda svarade inte när jag skulle fråga om jag fick låna hennes dunderbra kamera så jag fick ta vad jag hade. Är för lat för att rotera alla bilder dessutom. Önskar ni bättre bilder på något utav köpen är det bara att säga till så fixar jag det ♥


Glömde några saker som jag får visa vid ett senare tillfälle!

















1 Åsa L:

skriven

Vad snyyggga grejer Julia!

2 Anonym:

skriven

Ser dig på almås hela tiden..Har du börjat där nu? :) Vilken linje? Och varför slutade du på teknis i så fall? :) Är lite besviken att du inte har bloggat på ett tag..! Älskar din blogg, läser den flera gånger om dagen! Hoppas du kommer tillbaka snart!



Kram!

3 f:

skriven

sv; på tessie i göteborg hjärtat! endast 200 så spring & köp!<3

Kommentera här: