Uppdatering från London

Till vår förvåning har vi internet i rummet, och inte bara i lobbyn, trots at vi bor nästan högst upp så nu kan jag hålla er mer uppdaterade än vad jag hade räknat med. Isn't that awesome? Om man sammanfattar gårdagen kort skulle jag vilja säga att den var helt underbar och allt gick precis som det skulle, fast lite bättre ändå. Vi tog oss till och från hotellet hur lätt som helst och att ta tunnelbanan till Oxford Street och tillbaks var lätt som en plätt även det. Nu har vi precis kommit upp från, den inte så värst bra, frukosten här på hotellet och ska fräscha upp oss innan det är dags att korsa vägarna på Oxford Street ännu en dag.

Bilder kommer upp senare då jag har fått tag på en iPhone-sladd. Glömde min laddare hemma, så jävla smart!!!

Puss på er!
1 andrea evelina andersson:

skriven

Hej Julia!! Hoppas du har det kanon bra i London tillsammans med Evelina, är fortfarande grymt avvis och JAG VILL OCKSÅ SHOPPA!!! saknar dig <3



Men hur är det i London, alltså känner ni av kaoset som har spridits i England?

Kommentera här: