Träning vs Godis

Känner mig sådär extra duktig nu när jag har varit ute och tränat med Evelina i en och en halv timme och sedan trycker i mig en massa godis jag köpte igår men inte åt upp... Kan väl säga att det är jag i ett nötskal. Först var vi ute och sprang, sen gick vi en sväng och träningen avslutades med en mil på cykel. Både våra fram-och bakstjärtar fick stryk sist vi var ute så idag fick vi tejpa fast varsin handduk på sadeln, såg riktigt proffsigt ut.
Nu ska jag nörda mig en stund framför datorn och lite senare åker familjen till Persson för att hjälpa till med det sista inför bröllopet, ALLT ska nämligen vara klart tills på lördag. Puss

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 en vän:

skriven

kan du inte lägga upp bilder från bröllopet? sitter här o väntar, och väntar... haha :)

och såklart en på dig och din syster i era fina klänningar!!!

Kommentera här: