Veckans åsikt ®

Då var det måndag igen, och dags för veckans åsikt. Som förra gången är det något som stör mig och jag tror det finns fler där ute som tycker som jag. Jag rent ut sagt hatar när folk försöker imponera på gymet. Jag anser att man är där för sin egen skull och försöka få ut så mycket som möjligt av träningen, inte för att verka duktig inför andra. Det finns folk som ställer sig i närheten och kör stenhårt när man kollar och så fort man tittar bort en sekund vilar de och kör igen när man kastar blicken åt deras håll ännu en gång. På bandet eller crosstrainern finns det folk som kör snabbt men orkar bara i ett par minuter och sen måste de gå därifrån, och sen även folk som kör alldeles för tunga vikter och orkar endast göra ett fåtal repetitioner. Äh, släng er i väggen och gör som alla andra - träna för eran egen skull!
1 Fanny Persson:

skriven

Jag håller med dig... puss.

Kommentera här: