Trött tjej, ohja!

Haaaaallå eller! Precis som resten av veckan har det varit en lång dag. Upp tidigt, jobb mellan 10-18 och sen hem och käka innan träningen. Vart ett jobbigt pass och har jag inte träningsvärk imorgon vet jag inte vad som är fel på mig. Har inte kännt av de senaste träningarna så mycket. Antingen beror det på att jag börjar bli stark och få bra kondition (hehe, vi säger det!) eller så beror det på att jag inte ger allt jag har...
Om ungefär 1,5 timme händer något speciellt. Min älskade prins fyller 19 år! ♥ Har ställt larm på mobilen så jag inte glömmer att ringa/smsa honom om jag råkar somna.
Imorgon blir det alltså praktik och sedan förfest hemma hos födelsedagsbarnet med en jädra massa boys och sen blir det krogen. Ser fram emot morgondagen, nej hela helgen faktiskt. Kommer att spendera varenda minut med personen jag älskar mest enda fram tills måndag, hur underbart? ♥ Nä, långt och osammanhängande inlägg = godnatt!

Kommentera här: