Svar på frågestunden!

Beskriv dig med tre ord! Omtänksam, rolig, snäll. 

Vad är din bästa VS sämsta egenskap? Min bästa egenskap är nog att jag alltid försöker vara positiv och min sämsta är utan tvekan mitt tålamod. 

Om du hade fått vara någon annan för en dag, vem hade det varit? Vet inte exakt, men en manlig kändis. En kändis för att jag hade velat se hur det är att stå i rampljuset och en man för att jag är så nyfiken på hur det skulle vara. 

Vem är din förebild? Jag ser upp till många personer och det behöver inte alls vara en kändis eller någon som har uträttat stora ting, en förebild för mig är en person som är en god medmänniska och som bryr sig om andra. En sån person som man vill efterlikna. 

 

svart/vit
converse/primeboots
jeans/klänning
wayfarers/pilot
örhängen
/armband
ginatricot/h&m
frukost
/kvällsmat
sommarlov/vinterlov
partykväll/hemmakväll
glass/godis
kärlek
/karriär
pengar/lycka
vara sista barnet kvar som bor hemma/alla tre syskon bor hemma 

 

Vad skulle du välja mellan att, ställa in resan till stockholm & inte få se justin bieber, eller aldrig mer få jobba som florist? Helt klart ställa in Stockholmsresan. Justin reser världen över och det finns ingenting som säger att jag inte har chans att kolla en utav hans konserter vid ett senare tillfälle. Att aldrig mer få jobba som florist, däremot, det hade jag inte klarat av. 

Vad har du för planer för i sommar? I sommar ska jag jobba, resa, umgås med nära och kära och njuta av mitt sista sommarlov. 

Vilket är det finaste plagget din syster äger? Hon har mycket fina kläder men jag gillar hennes nya vita blus från Zara som hon inhandlade för ett par veckor sedan. 

Trivs du bäst i mörkt eller ljust hår? Jag trivs tusen gånger bättre i mörkt hår, det ser mycket fräschare ut!

Vilket land vill du besöka mest?
Thailand. Har redan varit där tre gånger men vet att jag kommer att besöka det igen. Det är utan tvekan det mest vackra landet jag har besökt och människorna där är så givmilda. 

Vad har du för planer för sommaren? Svarade på frågan längre upp, kika där! 

Favorit blomma i krukväxt? Svårt, men om jag måste välja ett blir det nog myrsine-träd. De är så söta!

Favorit blomma i snitt? Jag tycker om ranunklar. De är lika fina ensamma som i bukett och blir väldigt vackra om de slår ut. Dessutom finns de i alla möjliga färger, det gillar jag för då kan man välja färg utifrån behov och humör. 

Om du får välja en enda sak att ta med dig till en helt öde ö, vad skulle det vara? Om det räknas som en ”sak” skulle jag ta med Viktor, utan tvekan. Hade inte varit fel att få spendera tid tillsammans på en öde ö och dessutom kan han mycket om överlevnad så då hade jag känt mig trygg. 

Vad är enligt dig ett plagg man kan matcha till allt? Svarta jeans. Passar till blusar, t-shirts, linnen och tunikor i alla färger! 

Dina favorit skor till sommaren? Det är mina moheda-tofflor. De är svarta träskor som passar i princip till vad som helst och sen kan man gå i dem en hel dag utan att få ont i fötterna. 

Vilken är din favorit årstid, och varför väljer du just den? Sommaren är absoluta favoriten. Även om jag jobbar mycket älskar jag känslan av att vara ledig och inte behöva gå och lägga sig tidigt för att orka gå upp dagen efter. Man kan stanna ute till sent på kvällen och dagarna känns så mycket längre.

Kommentera här: