Sista inlägget innan avfärd

Fasiken, jag tror jag får ett anfall snart. Har tagit mer än en halvtimme att ladda upp en bild. Hade några fina pics som jag tänkte visa er men jag får helt enkelt nöja mig med att lägga ut en enda, orkar nämligen inte sitta här i flera timmar...
 
Imorgon bär det som sagt av hemmåt. Det har varit en helt underbar vecka fylld av en massa sol, träning och god mat och även om jag hade velat stanna någon dag till så längtar jag samtidigt hem så sjukt mycket. Det finns så många saker där hemma som lockar. Längtar efter att få krama och pussa på min älskade pojkvän, jag saknar skolan och alla mina fina vänner och jag saknar de roliga träningspassen i gympahallen på kvällarna.  
 
Puss och kram på er, vi hörs snart igen ♥
 
Haha, mamma och Jeanette i bakgrunden... 
 
 

Kommentera här: