HEJ

Skolan flyter på och jag räknar ner dagarna till bal och student. Balklänningen är fixad sedan lång tid tillbaka och ska bara justeras lite, sedan hämtade jag min studentmössa i mitten på förra veckan. Det har inte känts helt verkligt fram tills jag faktiskt satte på mig den. Det enda som saknas nu är studentklänning... och ett jobb. Jag vill så gärna ha det bestämt innan jag går ur skolan så det inte blir att jag står där utan inkomst. Dessutom vill jag skaffa en egen lägenget så fort som det bara går, åh som jag längtar! ♥
 
På bilderna nedan ser ni ett utav mina senaste arbeten från skolan. En brudbukett där allt material är limmat på bonsaitråd. Vi fick inte använda oss utav oasis så det var definitivt en utmaning. Jag gillar påfågelfjädrarna och att den blålila färgen kommer igen i riddarsporren.
 
 

Kommentera här: