MÅNDAG

Har just nu 4 prov, 3 läxor och en inlämning i huvudet och har ingen aning om vart jag ska börja... Det blir bara att jag skjuter upp allting till sista sekund, precis som vanligt! Ska bli skönt att komma iväg till sälen (åker på onsdag efter skolan och kommer hem på söndag natt) och tänka på något annat för ett tag. Dock kommer jag att ha med mig både datorn och en massa böcker så jag kan plugga men det blir ju inte framåt kvällarna! :)
Nu - historia, och sen är det dags för Big Brother ♥
1 Fanny:

skriven

Svar på dina kommentarer: Tack för att du tror på mina drömmar, jag uppskattar det till 100%<3



Alltså jag tror vi ska dit till jul igen, fast jag är inte säker... men jag VILL verkligen!



Jag längtar så himla mycket tills imon, det ska verkligen bli skönt att komma bort från skolan lite;)<3

2 Abdirahmanklara:

skriven

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

Kommentera här: