När ska man få ha lite tur?

God (inte) morgon. Ställde klockan en halvtimme tidigare för att jag skulle gå min dagliga morgonpromenad men vaknade upp men halsont, förkylning, ont i öronen och ont i hela kroppen. Jävla skit att jag alltid ska envisas om att pussas och hålla på när Viktor är sjuk... Nästa gång ska jag försöka tänka mig för. Idag är det den 29 som förövrigt betyder att vi har varit tillsammans i 1 år och 5 månader, helt underbart! ♥

Ska slänga ihop en god frukost, med te!!!, och sedan göra iordning mig. Börjar jobba klockan 10 och bussen går halv. Blir antagligen inga fler inlägg idag då jag och Viktor har andra planer, om inte annat hörs vi imorgon igen. Massa kramar
 
1 f:

skriven

hej gumman!
ska vi ta & ses snart? eller vad tycker du?
du kanske kan komma hit, eller så kan jag komma till dig? :) hör av dig, pusss!

Kommentera här: