5. Övriga intressen och saker jag ägnar tid åt.

Jag är väldigt intresserad av inredning. Jag älskar att göra om i rummet och köper nästan hellre inredningsprylar än kläder. När jag inte varken går i skolan, jobbar eller umgås med vänner/pojkvän försöker jag även träna så mycket som möjligt när det finns tid. Som ni kanske vet medverkade jag i Fitnessgihten innan sommaren och gick då ner 7 kg. Under sommaren var jag tyvärr varit lite lat men kom igång igen i samma veva som skolstarten.
 
Jag tycker även om att shoppa (både i butik och på internet!) och när jag har sådär extra mycket tid över tycker jag om att bara sätta mig ner och skriva. Inte skriva som i skriva böcker utan skriva skönskrift, som kalligrafi. Vi hade en kort kurs om skönskrift i skolan och sen dess har jag bara inte kunnat sluta! Det är så kul att kunna skriva fina kort när man ska gå bort samt när kunder ber en skriva i butiken och man får visa vad man kan. 
 
Jag ägnar mig åt väldigt mycket "småsaker" under dagarna och har inget överdrivet tidskrävande intresse som jag håller på med längre. Innan hade jag fotbollen, som jag slutade med för ettt par år sedan och som jag för övrigt saknar varenda dag, men nu när det inte är träning 2-3 dagar i veckan och match på helgerna har jag tid till så mycket annat. Nästan för mycket tid. Jag funderar på att börja någon sport igen. Antingen fotboll eller tennis som jag också spelade i två år. Jag saknar att träna på bestämda tider och jag saknar att bli utmattad och få träninsvärk efter varenda pass. Även om jag ger allt jag har när jag tränar på egen hand blir det aldrig riktigt samma. Får se hur det blir med den saken. Om det blir av och när det blir av isåfall. 
 
Bilden jag tog efter en månad, då Fitnessfighten var slut och jag hade tappat 7 kg samt 11 cm i midjan!
 

Kommentera här: