Höstbilder från min Instagram.

Jag älskar verkligen hösten, och allt som hör därtill förutom kylan... Jag älskar den där mysiga känslan man får när man kryper in under filtar, tänder ljus och bara myser. Sedan alla underbara färger utomhus som gör en sådär lycklig och varm i hela kroppen! Har lyckats knäppa hur många bilder som helst under de senaste veckorna känns det som men det är för att jag helt enkelt inte kan hålla mig. Det finns så många vackra ställen att fota från olika vinklar och ingen bild blir den andra lik. 

Här är några utav bilderna jag tagit än så länge, alla från instagram:
1 linda:

skriven

såå underbara bilder! duktig du är <3

Svar: Tack finis <3 love you!
Julia Backlund

2 FlizanLizan:

skriven

Fina bilder :D

3 Sara Ekman:

skriven

Så fina bilder :)

4 Josäfin Andersson :

skriven

Härliga bilder :D

5 Emelie T:

skriven

Vilka fina höstbilder! :D

6 Emma - Pluggar till FOTOGRAF:

skriven

Åh vad fint!

7 Alice:

skriven

Vad fina bilder! :)

8 Linda Lövberg Hjären:

skriven

Så fina bilder :D

9 Cecilia Malmgren:

skriven

Jätte fina bilderr!!

Kommentera här: