20130907

God morgon!
Älsklingen och jag sov i deras torp tillsammans med hans föräldrar inatt eftersom vi skulle fiska kräftor. Det blev inte alltför många men vi hade supermysigt ändå! Låg på bryggan sent igår och tittade på stjärnhimlen och imorse såg vi soluppgången... Helt fantastiskt.
 
Viktor började jobba klockan sju och jag ska strax bege mig till min syster för att spendera min lediga lördag med henne. Vi har planerat att göra en lyxig dunderfrukost så jag har inte ätit något än trots att jag gick upp för nästan fyra timmar sedan. Mat smakar ju som bäst när man är hungrig! Efter det är planen att vi ska bege oss ut på en långpromenad, det är nästan ett måste när det är såhär fint väder. Hoppas ni får en fin lördag!
 

 
Bilderna tog Viktor förra året när han och jag åkte med pappa och jagade en tidig morgon, hur fint var det inte?

Kommentera här: