Dålig start på veckan

Då var det min tur att falla offer för höstförkylningen... Halsen gjorde ont när jag gick och la mig igår kväll och jag sov så otroligt dåligt. Var uppe flera gånger, hade svårt att andas och drömde mardröm efter mardröm. Klarade av tre timmar på jobbet innan jag begav mig hemåt igen. Kände mig inte närvarande och skämdes nästan lite över att stå framför kunderna i kassan och snörvla. Har istället legat i soffan och kollat på TV, men fortfarande inte kunnat sova då jag kokar ihjäl och inte kan andas riktigt i liggande position. Hoppas på att kunna kyla ner mig lite när älsklingen kommer hem med min glassleverans efter jobbet ♥
 
Snart har vi varit tillsammans i fem år. Första bilden är tagen 2011 och den andra är från vår semester i Turkiet i somras - blir så glad när jag ser dom.
 
 

Kommentera här: