Ett kärt återseende ♥

Wow. Att det var ett och ett halvt år sedan jag skrev någonting här sist är helt obegripligt. Jag kikar igenom mitt senaste inlägg och känner mig stolt. Stolt över skoltiden och det faktum att jag gick ur skolan med ett stipendium för bästa betyg - och stolt över allting jag åstadkommit efter det. Jag jobbar för nuvarande på Rångedala Plantskola i Lundaskog, Borås, där jag trivs som fisken i vattnet. Att dagligen få hålla på med det jag utbildade mig till och som jag finner inspiration genom dagligen är en så fantastisk känsla. 
 
Under tiden jag varit borta från bloggen har många saker hänt. Jag har flyttat hemifrån (vi ska flytta igen i December) , varit ute och rest, förlovat mig, köpt en kombi-bil (som jag också krockade med för ca 2 månader sen...), fått ett fast jobb och för 7 veckor sedan bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv. Den förändringen innefattar mycket träning, bra kost och fokus på andra saker som får mig att må bra. Tänker att jag skriver mer om den resan i kommande inlägg. 
 
Då jag för ett par dagar sedan inte hade några tankar på att börja blogga igen har jag inget "bildmaterial". Men lyckligt nog var jag i London för lite mindre än två veckor sedan så passar på att dela med mig av några skönheter därifrån ♥  Blev ett ganska stökigt första inlägg men jag vill berätta så himla många saker på samma gång nu när jag inte fått skriva av mig på så länge och jag vet knappt i vilken ordning jag ska ta allting...
 
 
 

Kommentera här: