Just do it.

För mig är stunderna på kvällen efter jobbet så otroligt värdefulla. Därför tränar jag varje vardag innan jag börjar, oavsett tid. Tränar jag på morgonen finns det sällan någonting som kan förstöra resten av dagen då jag är fullproppad med härlig energi och är positivt inställd till möjliga utmaningar. Därför är det nästan lite ångestfyllt på helgen när jag vilar för allt jag vill göra är att träna... Det låter verkligen helt sjukt men nu sitter jag i soffan och längtar tills klockan ringer imorgon bitti och jag kan återgå till min dagsrutin. 

I dagsläget känner jag att jag inte är tillräckligt påläst inom ämnet men tanken är att jag skall fokusera extremt mycket på det i början på nästa år. Min heltidsanställning varar mellan Mars-December så i Januari och Februari jobbar jag inte alls lika mycket - vilket betyder att jag kommer kunna ha mer tid till att fördjupa mina kunskaper inom kost och träning. Ta reda på lite mer exakt hur man skall gå tillväga för att uppnå önskade resultat vad gäller inre och yttre styrka. Kommer bli riktigt spännande! 

 

 
 
 

Kommentera här: